29/09/2011

escrito numa funeraria


"To Those I Love"
When I am gone, release me, let me go.
I have so many things to see and do.
You mustn't tie yourself to me with tears
Be happy that we had so many years.

I gave you my love, you can only guess
How much you gave to me in happiness
I thank you for the love you each have shown
But now it's time I travelled on alone.

So grieve a while for me if grieve you must
Then let your grief be comforted by trust
It's only for a while that we must part
So bless the memories within your heart.

I won't be far away, for life goes on
So if you need me, call me and I will come
Though you can't see me or touch me I'll be near
All of my love around you soft and clear.Font size

And then, when you must come this way alone
I'll greet you with a smile and say
"Welcome Home"
"Para aqueles que eu amo"
Quando eu me for, me libertar, me deixar ir.
Eu tenho tantas coisas para ver e fazer.
Você não deve amarrar-se a mim com lágrimas
Seja feliz que tivemos durante tantos anos.

Eu te dei meu amor, você pode apenas imaginar
Quanto você me deu na felicidade
Agradeço-vos pelo amor que cada um tem mostrado
Mas agora é hora eu viajei sozinho.

Então, sofrer um pouco para mim se lamentar você deve
Então deixe o seu sofrimento ser confortado pela confiança
É só por um tempo que devemos parte
Assim, abençoa as memórias dentro do seu coração.

Eu não vou estar longe, pois a vida continua
Então, se você precisar de mim, me chamam e eu virei
Embora você não pode me ver ou me tocar eu vou estar perto
Todo o meu amor ao seu redor macia e clara.

E então, quando você deve vir só assim
Vou cumprimentá-lo com um sorriso e dizer:
"Welcome Home""

'via Blog this'

fotos

tom caet